Invigning av Socialdemokraterna i Krokoms (s)amtalshu(s)vagn!

Valvagnen!
Fredag den 16 april 14.00 – 17.00 i Krokoms centrum så inviger Socialdemokraterna i Krokom sin (s)amtals hu(s)vagn.

– (S)amtalshu(s)vagnen kommer att följa oss runt om i Krokoms kommun fram t o m att vallokalerna stänger den 19 september. När vi står utanför affärer, vid möten, när vi knackar dörr eller vid andra arrangemang så finns vår (s)amtalsvagn med som en rullande valcentral, säger Stefan Wikén, ordförande för Socialdemokraterna i Krokom.

– Alla ska känna sig välkommen prata med oss, varför vi tycker det behövs en ny politik för jobb, för våra ungdomar och för att vi ska utveckla skolan, vården och omsorgen istället för ökade klyftor, säger Stefan Wikén, ordförande för Socialdemokraterna i Krokom.

– Vi har som mål att föra en miljon samtal före den 19 september där vi berättar att valet handlar om jobb eller ökade klyftor, säger Stefan Wikén, ordförande för Socialdemokraterna i Krokom.

– I Krokoms kommun så blir antalet samtal 1548 stycken om vi ser vår andel utifrån befolkningen, ser vi andelen utifrån antalet medlemmar så ska vi föra 3000 samtal. Vår ambition ligger närmare 3000 samtal, säger Stefan Wikén, ordförande för Socialdemokraterna i Krokom.

– Det är (s)amtalshu(s)vagnen som gör att vi kommer att klara det! säger Stefan Wikén, ordförande för Socialdemokraterna i Krokom.

Kommande hållplat(s)er:
Lördag den 17 april mellan 10.00 – 12.00 är (s)amtalshu(s)vagnen i Föllinge.
Måndag den 19 april mellan 16.00 – 18.00 är (s)amtalshu(s)vagnen i Krokoms centrum.